منو

چاپ تقویم رومیزی

به طراحی و چاپ تقویم رومیزی بیشتر از داشتن خود آن باید توجه کرد. تقویم رومیزی ابزاری است که همیشه در کنار دست مشتریانتان قرار دارد. آن ها برای هر کاری و تنظیم ساعت یا تاریخ جلسه ای، اول تقویم خود توجه می کنند

به طراحی و چاپ تقویم رومیزی بیشتر از داشتن خود آن باید توجه کرد. تقویم رومیزی ابزاری است که همیشه در کنار دست مشتریانتان قرار دارد. آن ها برای هر کاری و تنظیم ساعت یا تاریخ جلسه ای، اول تقویم خود توجه می کنند. با اینکه تقویم ها انواع مختلفی مانند دیواری، جیبی دارند؛ اما هیچ کدام نزدیک تر از تقویم رومیزی نخواهد بود. نکته مهم تر طراحی و نوع چاپ آن است. این طراحی باید اول از همه چشم گیر باشد تا مشتری شما آن را جلوی دید بگذارد. دوم اینکه جنس خوبی هم داشته باشد تا بعد از دو ماه برگه های آن از بین نرود.
تقویم رومیزی از گذشته تا اکنون از دو جهت مورد استفاده قرار می گرفت : وسیله ای برای کسب وکارها و شرکت ها که در آن تاریخ جلسات و رویدادهای مهم را بنویسند و یا ابزاری برای تبلیغات شرکت ها به مشتریان خاص خود. با اینکه هرسال می گذرد، تبلیغات به سمت دیجیتال شدن می رود و کمتر از کاغذ استفاده می شود؛ اما تقویم ها یکی از پرکاربردترین ابزارها در برنامه ریزی شرکت ها بوده اند. این مساله در تقویم های رومیزی بیشتر خود را نشان می دهد، برای اینکه همیشه روی میز و قابل دسترس است و هم اینکه می توان روی آن نکاتی را به راحتی یادداشت کرد.

چرا باید تقویم رومیزی داشته باشیم؟

به تقویم رومیزی نباید به چشم یک ابزار ساده نگاه کرد. تقویم رومیزی اگر به درستی طراحی و چاپ شود، بهترین ابزار تبلیغاتی برای خواهد بود. ابزاری که در طول یک سال همیشه همراه و روی میز افراد خواهد بود.
شما تقویم رومیزی را طراحی نمی کنید که مشتریان یا حتی خود شما صرفا تقویمی داشته باشید. هدف شما از طراحی و چاپ تقویم رومیزی علاوه بر داشتن ابزاری برای نت برداری، بررسی روزها و از همه مهم تر برندسازی غیرمستقیم روی مشتریانتان است.
هدف از داشتن و چاپ تقویم رومیزی
• بررسی سریع تاریخ و رویدادها؛
• یادداشت کردن نکات و جلسه ها در روزهای خاص؛
• برندسازی ؛

چه گروهی به چاپ این نوع تقویم نیاز دارند؟

چه فروشگاه باشید یا شرکت عرضه کننده نوعی خدمات خاص، شما به پاکت نیاز خواهید داشت. پاکتی که روی آن حداقل آرم لوگوتان چاپ شده باشد. متاسفانه خیلی از شرکت ها نسبت به این مساله غافل هستند. وقتی که شما قصد تحویل جنس ای را به مشتریان یا همکاران خود را دارید، با قرار دادن آن در یک پاکت بگ اختصاصی، هم به آن ها احترام گذاشته اید و هم اینکه هویت برند خود را حفظ کرده اید. در واقع طراحی و چاپ پاکت تبلیغاتی بیشتر از هر چیزی برای خود کسب وکارها سودآور خواهد بود.
پاکت تبلیغاتی از جمله ابزارهایی است که می تواند به صورت غیرمستقیم روی برندسازی هویت تاثیر بگذارد.
در واقع چاپ پاکت تبلیغاتی برای شما مزیت های زیر را به همراه خواهد داشت:
• شما بسته اختصاصی برای تحویل کاغذ به مشتری خواهید داشت
• به مشتری و همکار خود احترام گذاشته اید
• برندینگ خود را ارتقا می دهید .


نمونه کار تقویم رومیزی


با دوستان اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *